Importanța sistemului imunitar în aceasta perioadă

Sistemul tău imunitar este format dintr-o colecție complexă de celule, procese metabolice și chimice care lucrează 24/7 pentru a-ți proteja organismul de patogeni dăunători precum virusurile, bacteriile sau toxinele din mediu.

Este important să-ți menții sistemul imunitar în bună funcționare pe tot parcursul anului pentru a te feri de boli și infecții, dar criza mondială cauzată de noul coronavirus aduce importanța imunității pe primul loc!

De ce este important să ai un sistem imunitar sănătos?

  • Te protejează zi de zi de orice transfer de bacterii și patogeni dintre tine, alte persoane, animale sau mediul înconjurator
  • Prima bariera de protectie este cea fizică, reprezentată de piele. Dacă un patogen penetrează acestă barieră, atunci intervine sistemul imunitar, care produce celule specifice, numite „natural killer”, care ataca organismul invadator
  • Un răspuns imunitar lent crește riscul de boli grave și infecții severe
  • Un sistem imunitar aflat în dezechilibru poate declanșa o reacție imunitară care atacă celulele sănătoase proprii organismului, cauzând boli autoimune

Sistemul imunitar și COVID-19

Criza mondială cauzată de noul coronavirus pune la încercare toate sistemele sociale, dar sistemul care contează cel mai mult este sistemul imunitar al fiecărei persoane. Iată aspectele cheie despre coronavirus și imunitate:

  • Cel mai real sistem de apărare în fața COVID-19 este sistemul imunitar. Acesta funcționează cel mai bine când te hrănești corespunzător, când îți controlezi foarte bine nivelul de stres și când dormi minim 7 ore/noapte
  • Dacă știi că ai un sistem imunitar slăbit trebuie să faci schimbări ale stilului de viață pentru efecte pe termen lung și poți începe prin a consuma Vitamina C
  • Vitamina C este un nutrient esențial care stimulează capacitatea naturală a organismului de a se lupta cu virusuri și bacterii, atunci când se administrează în doze mari
  • Alți nutrienți esențiali pentru fortificarea sistemului imunitar sunt Vitamina D3 în combinațe cu Calciu și Vitamina K2, Zincul sau Magneziul

Vitamina C stimulează și susține sistemul imunitar în lupta cu virusuri și bacterii

Vitamina C este recunoscută pentru beneficiile pe care le are în tratamentul răcelilor și a gripei, dar în același timp are și capacitatea de a întări sistemul imunitar. În mod special, Vitamina C crește activitatea și acțiunea celulelor imunitare care atacă virusurile, bacteriile, mucegaiurile sau sporii ciupercilor, patogeni care pot declanșa boli grave și infecții.

Acțiunea de antioxidant a Vitaminei C, crește capacitatea organismului de a se lupta cu stresul oxidativ și cu inflamația, creând un mediu ostil dezvoltării virusurilor și bacteriilor.

Ca acțiune antivirală, Vitamina C intervine direct asupra sistemului imunitar prin:

  • Creșterea producției de interferon, ceea ce previne infectarea celulelor cu virusuri
  • Stimulează activitatea anticorpilor
  • Crește funcția de fagocitoză, procesul natural prin care organismul elimină agenții patogeni dăunători
  • Crește producția celulelor imunitare T, B, NK etc.
  • Inactivează ARN-ul și ADN-ul virusurilor, stopând dezvoltarea lor
  • Scade acțiunea de citokine pro-inflamatoare

Soluția unui sistem imunitar puternic: Pachet Vitamina C Forte 100% naturală

vitamina c fortePachetul Vitamina C Forte este format din două flacoane cu noul produs Herbagetica pe bază de Vitamina C 100% naturală extrasă din Acerola. Fiecare capsulă livreaza 400 mg de extract standardizat în Vitamina C naturală, asigurând 85% din necesarul zilnic de Vitamina C livrat într-o formulă naturală. Comparativ cu alte produse Vitamina C Forte nu conține Vitamina C de sinteză (acid ascorbic), îndulcitori sau arome.

Pentru un efect terapeutic garantat dozajul recomandat de Vitamina C diferă în funcție de necessitate:

Pentru aportul zilnic se recomandă la adulți între 80 mg până la 2000 mg /zi; pentru sarcină și alăptare între 120 mg până la 2000 mg/zi, pentru adolescenți între 80 mg până la 1800 mg/zi.

Pentru persoanele fumătoare se recomandă încă 35 mg/zi, căci fumatul poate inhiba absorbția de Vitamina C.

Pentru deficiențe de Vitamina C se recomandă între 100 și 250 mg de una, două ori pe zi.

Pentru răceală și gripă: 1000 – 3000 mg/zi.

Pentru afecțiuni inflamtoare: 1200 mg /zi.

Alege ce e mai bine pentru tine și imunitatea ta cu Vitamina C Forte!