1. NU sări peste micul dejun. Statisticile arată că cei care mănâncă la micul dejun au tendința de a mânca mai puțin pe parcursul zilei, decât cei care sar peste acesta.

2. NU mânca târziu în noapte. Va fi mai greu să adormi când corpul tău trebuie să digere mâncarea.

3. NU mânca în oraș, mai bine îți gătești acasă, dacă timpul îți permite.

4. Redu din mâncărurile bogate în grăsimi solide, zahăr și sare.

5. Când gătești, înlocuiește grăsimile solide cu ulei de măsline sau de cocos.

6. NU mânca atunci când ești plictisit, stresat sau supărat.

7. NU mânca pe fugă sau când ești distras. Va fi mai dificil pentru corpul tău să realizeze ingestia de alimente, din moment ce mintea ta e în altă parte.

8. Învață să mănânci atunci când ți-e foame fizic și oprește-te atunci când te simți plin.

9. Scopul tău ar trebui să fie moderația, nu perfecțiunea.

10. Stabilește un plan de a gestiona ispitele cu care te confrunți în mod regulat. Decide în avans cum vei proceda cu punctele slabe, astfel încât să te afli în controlul situației.

11.  Dormi mai mult! Îți rămâne mai puțin timp pentru a mânca.

12. Gândește pozitiv! Gândurile negative, cum ar fi ” Nu am nicio voință ” sau “Sunt grasă și neatractivă ” servesc doar  pentru a submina eforturile tale.

13. Spală-te pe dinți după cină, pentru a nu mai fi tentat să mai mănânci ceva.

14. Înlocuiește alimentele nesănătoase:fast food, junk food cu cele sănătoase.